Personal Branding
Personal Branding is het ontdekken en presenteren van een eigen authentiek, persoonlijk merk (en daaraan trouw blijven). Een goed merk is authentiek, wordt herkend en roept positieve associaties op. Personal Branding betekent dat dat mensen zichzelf als merk beschouwen en zich ook consequent als dat merk presenteren – in al hun professionele maar ook in andere activiteiten.
Barcavela biedt diverse interactieve workshops aan over Personal Branding.
- In de basis-workshop, (halve dag), wordt uitleg gegeven over het begrip Personal Branding, en is ruimte voor het zelf verkennen van het eigen authentieke, persoonlijke merk, imago en markt.
- De intermediate-workshop (een hele dag) biedt volop ruimte voor het op creatieve wijze zelf verkennen en uitwerken van het authentieke, persoonlijke merk. Daarnaast wordt op deze dag een imago-verkenning en een marktanalyse uitgevoerd. Uiteindelijk wordt alvast een aanzet genomen tot het maken van impact met de eigen Personal Brand, door te proeven aan een elevator pitch.
- De workshop Personal Branding voor gevorderden (1 dag, gevolgd hebben van de intermediate-workshop is een vereiste) geeft de ruimte op volop aan de slag te gaan met het maken van impact. Er wordt gewerkt aan een goede elevator pitch, en deelnemers krijgen volop handvatten om hun Personal Brand neer te zetten in zowel real-life als online, met inbegrip van veel tips voor het gebruik van Social Media hierin.
Daarnaast biedt Barcavela ook Personal Branding onderdelen aan binnen andere In-Company trajecten, zoals bijvoorbeeld in Samen naar Beter.